Het is bijna zover.. - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Liesbeth - WaarBenJij.nu Het is bijna zover.. - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Liesbeth - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover..

Door: Niels en Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

31 Oktober 2013 | Nederland, Waalwijk

Over minder dan 4 weken vertrekken we al op onze reis.
We hebben er ontzettend veel zin in en hopen dat we veel dingen met jullie kunnen delen via deze site. Hou hem dus goed in de gaten, indien je wil weten waar we zijn en wat we hebben beleefd! Uit onze vorige reis naar Bolivia weten we nog hoe leuk het was om alle achtergelaten berichtjes te lezen, dus hou jullie vooral niet in!

Mocht je graag per mail op de hoogte gebracht worden of er een nieuw verhaal is geplaatst, dan kun je je aanmelden in de linker kolom.

Enjoy!

• 01 November 2013 - 09:44

Ellis:

Idd nog een paar weekjes en dan gaat het avontuur beginnen geniet ervan samen xxxxxxxx liefs ons

• 01 November 2013 - 12:19

Mark En Eline:

Heee Lies en Niels,

We kijken al uit naar jullie verhalen. Gaaf hoor! We genieten eerst nog even van onze reis en dan spreken we nog snel wat af voor dat jullie vertrekken. Gezellig! En geniet nog even van de voorpret!

Kus M en E

• 02 November 2013 - 23:28

Yvette:

Neeeeeeeee! Niet weg gaan!

• 25 November 2013 - 12:57

De Boutertjes:

Ik zie dat jullie morgen vertrekken!!!
    Wij wensen jullie een hele mooie reis en geniet er saampjes van.

• 27 November 2013 - 10:01

Lianne:

nogmaals dag dag!

• 27 November 2013 - 17:58

Elly:

en een goede reis......zie je Helsinki ook nog even.... liefs mama

• 28 November 2013 - 15:43

Dave:

En, toch goed aangekomen?? X

• 29 November 2013 - 13:01

Carien:

Was maar stilletjes woensdagochtend bij de koffie.
    Benieuwd naar jullie 1e verhaal.