Foto´s Talia en Chapare - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Liesbeth - WaarBenJij.nu Foto´s Talia en Chapare - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Liesbeth - WaarBenJij.nu

Foto´s Talia en Chapare

Door: Niels & Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

11 Mei 2007 | Bolivia, Cochabamba

Hoi allemaal,
Hier de foto´s die we jullie beloofd hebben.
Vorig weekend zijn we naar Chapare geweest. Dat is op 4 uur rijden van Cochabamba en daar begint het tropisch regenwoud. We zijn er met Carlos heen gegaan, hebben zijn boerderij gezien en daarna zijn we zelf nog wat plekken gaan bezoeken met roxanne en maloe. Zo zijn we in twee natuurparken geweest, waarvan er bij een de aapjes, poema´s en een beer rondliepen. Erg leuk allemaal. De foto´s met de aapjes zijn speciaal voor jack; jah lies en niels zijn nu echt bij de aapjes!
Verder hebben we wat foto´s van Talia die samen met haar moeder op bezoek was bij Carlos voor haar armorthese. Eerst wordt er een mal met gips gemaakt en daarna wordt daar weer een mal gemaakt, waarna er een plastic prothese gevormd kan worden. Je ziet ook op de foto´s dat wij carlos aan het helpen zijn in zijn werkplaats. Als het goed is, is de orthese volgende week klaar..

tot snel,
groetjes Niels en Liesbeth

• 11 Mei 2007 - 18:55

Marlies:

Mooie foto's.
    Het is leuk om te zien hoe de prothese gemaakt wordt en de erkplaats er uit ziet.
    Geniet ervan dit weekend in La Paz.
    groeten Mama

• 11 Mei 2007 - 19:58

De Huismannen:

ja jack vond de aapies helemaal geweldig om te zien (jullie trouwens ook hoor)
    geniet er nog maar van

groetjes jan ellis jack en jay

• 13 Mei 2007 - 07:28

Elly:

waw wat een mooie foto's, maar inderdaad Marlies; Is dat een werkplaats of ....een schuurtje op de vuilinisbelt.....geniet ze nog.....
    liefs mama

• 13 Mei 2007 - 15:14

Yv..:

Hoi Lieverds,
    Leuk! weer een berichtje van jullie! En de foto's zijn ook erg mooi om te zien. Echt gaaf ook dat de orthese waarschijnlijk klaar is voor jullie daar vertrekken.
    Ik stuur jullie van de week nog even een mail, dat is wat makkelijk kletsen he.

Groetjes! xx!
    Ook van Koen een dikke knuffel
    en wat kletspraat voor Niels ;-)

• 16 Mei 2007 - 20:23

Tante Truus:

Ik heb even niets van me laten horen, maar we hebben een drukke tijd gehad.
    Groot feest, een bezoekje aan Berlijn in de regen.
    Wat hebben jullie toch een grandioze tijd daar lijkt me.Zowel op jullie vakgebied als alle andere ervaringen.
    Als jullie terug zijn hoor ik graag de verhalen.