Tot Thuis! - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Liesbeth - WaarBenJij.nu Tot Thuis! - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Liesbeth - WaarBenJij.nu

Tot Thuis!

Door: Niels & Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

23 Mei 2007 | Bolivia, Cochabamba

Hey lieve mensen,

Dit zal het allerlaatste berichtje worden dat wij op deze site zetten. Zaterdag beginnen we aan onze terugvlucht en zondagmiddag zijn wij weer te bewonderen op Zaventum Brussel!
Dat betekent dus geen nieuwe foto´s van onze reis naar Santa Cruz en de death road in La Paz. Deze kunnen jullie allemaal thuis zien!! De andere reden is dat we niet echt de tijd hebben om ze allemaal nog uit te zoeken.
Iedereen heel erg bedankt voor de stukjes op de site en voor alle lieve mailtjes. Dat is toch nog makkelijker en persoonlijker dan op een site typen he :)

Hasta Luego, xxx Liesbeth & Niels

• 23 Mei 2007 - 23:49

Tante C:

prettige thuisvlucht, hoop jullie spoedig weer te zien. xxx-jes

• 24 Mei 2007 - 15:23

De Huismannen:

zondag kan niet snel genoeg zondag zijn
    we hebben jullie lang genoeg gemist

dikke kus jan ellis jack & jay

• 24 Mei 2007 - 15:45

Nonkel ZJos:

Een hele goede terugreis en een spoedig weerzien!!!
    Nemen jullie nog een paar enge ziektes mee? Oftewel een paar leuke souveniers voor de thuisblijvers.

Liefs de nonkel

• 24 Mei 2007 - 16:12

Elly:

......tot zondag......
    liefs mama XXXXXXXXXXXX

• 25 Mei 2007 - 21:10

Papa:

Ik zal blij zijn jullie weer te zien en weer in mijn armen te sluiten, praten doen wij later wel.
    Goede reis
    pa

• 28 Mei 2007 - 13:52

Yv..:

Jeeeej! jullie zijn er weer! Wat een geweldige thuis komst he, met familie en vrienden en vooral veel rozen en een geweldig spandoek!

Blij dat jullie er weer zijn hoor!

xXx Yv..