Hola - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Liesbeth - WaarBenJij.nu Hola - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Liesbeth - WaarBenJij.nu

Hola

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

01 Februari 2007 | Bolivia, Cochabamba

Hoii allemaal,
We zijn aangekomen in Bolivia, na 25 uur reizen, veel overstappen en weinig slapen hebben we een klein mannetje op het vliegveld bereid gevonden ons mee te nemen. Het was Carlos, onze nieuwe huisbaas :D
Hele lieve mensen waar we bij wonen. heel hartelijk en warm en er stonden meteen 2 gruwelijk pizza´s op de tafel.
Aangezien we niet zo heeeeel veeel tijd hebben nu, kunnen jullie beter ff op www.fysiosinbolivia.WAARBENJIJ.NU kijken, daar staat het hele verhaal, die houden we met 4-en bij. daatr staan ook al wat foto´s op.
Hele dikke kus van Lies & Nilis

• 01 Februari 2007 - 15:58

Nancy:

hey, fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Mis jullie nu al :P Ik kan niet wachten tot een volgens verhaaltje van jullie! Veel plezier daar! Dikke kus

• 01 Februari 2007 - 17:40

Lianne:

Jaja, kep hem gevonden :) Gelukkig zijn jullie goed aangekomen! Heel veel plezier, en ik ga t in de gaten houden!!
    xxx

• 01 Februari 2007 - 18:05

Freejk:

Hey! Mooi dat jullie goed zijn aangekomen en dat ze ook in Bolivia op de hoogte zijn van de nederlandse snack cultuur..veel plezier! Groeten Freek

• 01 Februari 2007 - 20:31

Marjolein:

Hola! Goed om te elzen dat jullie goed zijn aangekomen!! En kunnen de pizza's op tegen die van de Volkan ;-)!?? Well good luck! Kus Marjolein

• 01 Februari 2007 - 21:13

Mama:

he jammer dat ik gisteren niet thuis was toen je belde, maar jullie zijn er en dat is het belangrijkste; als je vrijdag belt bel je dan naar Ellis want daar ben ik anders mis ik jullie weer; liefs mama

• 02 Februari 2007 - 04:59

De Huismannetjes:

heey hoi hoi
    nog vind het nog steeds een rare gedachte dat jullie zo ver weg van osn zij maar gelukkig niels en liesje hebben jullie elkaar daaroo nog maar wel erg fijn om te horen dat het jullie daar goed gaat
    kusjes en knuffels Jan Ellis Jack & Jay

• 02 Februari 2007 - 11:51

Schrob:

Heej nilis en lies,

Als ik dan toch bezig ben, dan zet ik hier ook maar een berichtje bij. Nilis wa bende toch een sloperd, dacht da ik erg was....maar moeders goeie servies nu al naar de klote goeien das wel heel erg! hier een lijstje met namen die zondag mee gaan voetballen om dat onze stervoetballen zo nodig naar Bolivia moest:
    - Emiel Avontuur
    - Fons van de Pluijm
    - Achmed trucje boem
    - En de rest is beetje hetzelfde gebleven!
    Ga weer eens verder, blij dat jij goed zijn aangekomen, raampje open zetten werkt ook weleens om lekker frisse lucht te krijgen, hahaha...tot spreeks

groetjes martijn

• 02 Februari 2007 - 17:10

Randy:

Hey daar, fijn dat jullie goed en veilig aan zijn gekomen. Mja ik had dan ook niet anders verwacht van jullie ;)

Nou heel veel plezier daar en houdt ons op de hoogte hè.......

Groetjes Randy

• 03 Februari 2007 - 12:33

Ruud:

Hey,
    Ben jij daar een beetje de olifant in de porseleinkast aan het uit hangen? Heel veel plezier en ik wacht op de foto's.

• 03 Februari 2007 - 12:33

Ruud:

Hey,

• 13 Februari 2007 - 10:46

Tante Truus:

Wat een onderneming , maar wel hartstikke leuk, lijkt me.dit is zomaar een korte reactie op jullie lange relaas.
    Ik volg jullie verhaal zeker en zal wel een keertje reageren.
    Groetjes Tante Truus en Oom Theo.