Over 13 dagen zien wij de zon... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Liesbeth - WaarBenJij.nu Over 13 dagen zien wij de zon... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Liesbeth - WaarBenJij.nu

Over 13 dagen zien wij de zon...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

18 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Nu begint het aftellen echt.. de 30e vliegen we vanaf brussel, naar chochabamba, via milaan en buenos aires.. en lange zit!
Nu is het druk, druk druk; er zijn stiekem nog veel dingen die moeten gebeuren. Maar onze eerste uitstap is al gepland; we gaan carnaval vieren in oruro; dus wel carnaval voor ons, maar in een ander land (waar het lkkr warm is..)

• 20 Januari 2007 - 09:49

De Huismannetjes:

ja idd Niels en Liesbeth nu komt het allemaal wel erg dichtbij (waar geen bal aan vinden)
    Maar toch voor jullie super !!
    en gelukkig zijn jullie lekker samen (ook belangrijk)
    dikke knuffels en xxxx de huismannetjes

• 21 Januari 2007 - 20:02

De-Schalk:

eey nilis en lies leuke site.We zullen zeker jullie avonturen hier in de gaten houden op deze site..
    Gisteren de erg gezellige party van jullie gehad..overigens nog super bedankt daarvoor(kweet namelijk nie zeker meer of ik dat nog gezegd heb...(b)
    Nou heel veel plezier en succes daar in chochabamba..
    Hallleeyykes War xx

• 24 Januari 2007 - 11:38

Deef:

Heyyy lief echtpaar!
    Het feest was super! Goej bier, goej muziek, goej vrete, the works zo zou je kunnen zeggen...

Nu nog 1 weekendje en dan ist baai baai zwaai zwaai..En tranen natuurlijk :P Neem in ieder geval het fotoboek en dat andere boekje met verhaaltjes mee voor het geval jullie me zouden missen ;)Wij zullen het moeten doen met de verhalen en foto's hier op de site dus zorg maar dat die goed vol komt te staan!!

xxx Dave

• 31 Januari 2007 - 12:43

Mama:

ha lieverds, bijna zij jullie er; in cochabamba.
    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en geen last van hoogteziekte.Toch moest ik even huilen en had me nog wel zo voorgenomen dat niet te doen.Tot schrijfs....
    liefs mama