Nog 1,5 maand en dan gaan we!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Liesbeth - WaarBenJij.nu Nog 1,5 maand en dan gaan we!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Liesbeth - WaarBenJij.nu

Nog 1,5 maand en dan gaan we!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

16 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo!
Dit wordt de site waarop jullie ons kunnen volgen in Cochabamba, Bolivia. We gaan er met twee andere klasgenootjes naartoe om daar onze afstudeerstage te doen voor fysiotherapie.
Dus onthoud deze site en verlies ons niet uit het oog!!

veel plezier,
xx niels en liesbeth

Het begin is dan echt gemaakt. Dinsdag heeft liesbeth vaccinatie laten zetten 4 tegelijk waarvan 3 in d'r been.....nu klaagt ze dat er een bult zit, haha! Loe Rox en ik hebben donderdag de eerste laten zetten, in de bovenarm. Echt heel eng, hey Loetje Loe was beetje veel bang, ik maar een beetje en Rox was de stoerste. Maar voor iedereen die nog een keer ver weg wil, voor de vaccinatie hoef je het niet te laten, nagels knippen doet nog meer pijn als het ware!
We moeten alle 4 nog een keer terug, en dan kunnen we hoop ik geen enge ziektes meer krijgen.

  • 19 November 2006 - 10:48

    Elly:

    ik zal jullie niet uit het oog verliezen....

    liefs mama

  • 20 November 2006 - 16:47

    Marjolein:

    Jaaaa daar is ie dan! Leuk leuk!Ik ga alles volgen....maar eerst een Farewell partyyyy :)

  • 22 November 2006 - 09:02

    Niels!:

    Da's goed moeders, let maar goed op. En jij ook he mayo!

    x nilis

  • 22 November 2006 - 09:04

    Dave:

    Zozo echtpaar, de website is al in de lucht zie ik! Ben nu al jaloers.. Maar kunnen we wel mooi in de gaten houden wa voor stiekeme dingen jullie doen :P

  • 03 December 2006 - 16:49

    Nonkel ZJos:

    Wa een gezever over een paar prikskes!
    Veel succes met de verdere voorbereidingen.

  • 03 December 2006 - 17:00

    Yv..:

    Ziet er goed uit zo!! We zullen jullie goed in de gaten houden daarzo!
    XxX Liefs Yv..

  • 05 December 2006 - 13:38

    Nancy:

    nounou, nu komt het wel heel dichtbij he! Ik zal jullie wel missen! Maar niet elke keer gezeik over pijntjes he :P IK hou het zeker allemaal in de gaten!
    Kus Nancy

  • 05 December 2006 - 13:52

    Sjillekes:

    nou deme en heer, jullie zijn al druk met de voorbereidingen zie ik! Mijn scheelt het weer een hoop minder werk met mijn voetbaltas! Maar niels je bent nog niet weg ;)... groetjes den Sjil

  • 07 December 2006 - 16:24

    Femke:

    Tis alllemaal wat he! Maar je moet maar zo denken, het is voor een goed doel. :) Toe maar Liesbeth gelijk 3, maar Niels jij kunt toch wel wat hebben ;)Ik ga jullie zeker missen en ga jullie goed in de gaten houden wat jullie daar ammel uitspoken!

    Dikke Kus Fem

  • 07 December 2006 - 17:29

    Kleine Sista:

    hip hor.. zown eige site !
    zwaar ruigg

  • 09 December 2006 - 17:45

    Billy:

    veel succes en plezier daaro ennuh spuiten zijn mooi man...:P
    ltrzz hospik;)

  • 09 December 2006 - 18:01

    Lin:

    Hee hallo,
    Heel veel plezier daar, want je moet er natuurlijk ook van genieten hè?! Maar ik geloof dat jullie dat wel kunnen...of niet dan?!
    Kuss

  • 11 December 2006 - 06:48

    De Huismannetjes:

    Heey Niels en Liesbeth
    Wij zullen jullie echt gaan missen , en houden contact via de mail.
    Dikke xxxx en knuffels voor jullie van Jan Ellis Jack & Jay

  • 11 December 2006 - 12:04

    Bas:

    Grappig gemaakt! Kunnen wij ook nog een beetje van jullie reis/stage genieten.

  • 12 December 2006 - 18:17

    Nikooooool:

    hey liesbeth en nieuws, leuk idee om een eigen site te maken. Dan zijn jullie toch nie ver van mij vandaan....

  • 14 December 2006 - 22:05

    Inge:

    Hoi Niels en Liesbeth,

    Leuk om alvast zo kennis met jullie te maken (al ken ik Niels natuurlijk al...)Alles goed in RCB? Hier alles prima, deze week onze laatste volle week spaanse les. pff, wel zwaar hoor, bereid jullie maar vast voor op veel stof, veel lawaai en ook heel veel gastvrijheid!
    groetjes inge

  • 31 Januari 2007 - 12:39

    Mama:

    ha lieverds, bijna zijn jullie in cochabamba.... hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en geen last van hoogteziekte,; moest ik toch nog huilen en ....iik had me zo voorgenomen dat niet te doen.....
    tot schrijfs....
    liefs mama

  • 10 Februari 2007 - 16:35

    Margot De Laat-klok:

    Lieve Liesbeth en Niels,
    Wat leuk dat jullie aan zo'n onderneming zijn begonnen. Ik vind het leuk om jullie op deze manier te blijven volgen.
    Geniet er van ,
    lieve groet van margot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

bolivia 2007

stage in het buitenland, opleiding fysiotherapie

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2007

Tot Thuis!

11 Mei 2007

Foto´s Talia en Chapare

04 Mei 2007

Bedankt

25 April 2007

Sucre en ander nieuws

02 April 2007

Reizen!!
Liesbeth

Actief sinds 16 Nov. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 21604

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 15 Februari 2014

de wereld rond

30 Januari 2007 - 31 December 2007

bolivia 2007

Landen bezocht: