Nog een paar weken... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Liesbeth - WaarBenJij.nu Nog een paar weken... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Liesbeth - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

21 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Over een paar weken is het dan zover.. dan vertrekken wij naar het (warme) Bolivia ;)
Voordat we gaan nog gezellig kerst en oud en nieuw vieren in de kou!
Prettige dagen allemaal!!

• 22 December 2006 - 09:22

Nance:

jaaaaaaaa met ons gaan jullie oud en nieuw vieren, leukleukleuk! Maar minder leuk voor ons dat jullie al bijna weg gaan!
    Kus Nancy

• 23 December 2006 - 16:09

Elly:

maar....eerst nogkerst en oud en nieuw en....de goodbey party......dus nog best lang.....
    liefs mama

• 28 December 2006 - 05:40

De Huismannentjes:

Nou kerst lekker met zijn alleen gevierd Jay was weer thuis gelukkig en nu op naar 20 Januari wat van ons erg lang mag duren!!!!!!
    want dan is het nog maar 9 dagen (snik snik)

Dikke knuffels Jan Ellis Jack en Jay

• 03 Januari 2007 - 22:10

Fam Verhoeven:

Even zoeken via internet en jahoor.....gevonden. leuk jullie site. Wij wensen jullie nog veel borrels, het afscheid van het werk/sport, heeeeeel veeeeeel afscheidkusjes, al het goeds van iedereen, alle afscheidparty's, de laatste loodjes, echt de allerlaatste, dan gaan jullie een hele bijzondere trip maken, Super hoor. Veel plezier en geniet ervan, dit maak je niet nog eens gauw mee.
    Liefs Rob, Git, Tom en Sofie (en tante Til)

• 14 Januari 2007 - 19:16

John, Sylvie En Ian:

Wat een unieke kans, om zoiets mee te maken. We komen je nog wel even gedag zeggen. En dan zullen we volgen via deze leuke website.

• 15 Januari 2007 - 18:05

Kim:

Hoooi!! Het is al bijna zover.. Ik ga heel vaak op jullie site kijken,
    alvast heel veel plezier daar.. liefs kim

• 17 Januari 2007 - 15:30

Deef:

Zozo lief echtpaar, bijna is het zo ver he! Bijna jullie heel lang gaan missen.. Maarrrrr zaterdag eerst een fette paaaaaaaaaaaarty bouweeeee!

• 29 Januari 2007 - 06:34

Dennis:

eeh nielskee is wel jammer dat je ons voor even gaat verlaten maar veel plezier daar en ik hoop dat je veel leert daar, hoop je snel weer te zien gr Dennis van de Sande